2013. június 12., szerda



A négy úr szerepet cserél

I. A nyár vagyok. Forró lángom éget
Én, az egyedüli meg nem értett
Évszak, mely melegével elpusztít.
Szikráim elől menekülj!

II. Az ősz vagyok. A teremtő anya.
Új csillagok születését arra
Használom, hogy a létező éljen.
Menedékembe menekülj!

III. A tél vagyok. Az igazságosztó.
Urak között egyetlen egy poroszló.
Pihenés, játék és szórakozás
A szabadságba menekülj!

IV. A tavasz vagyok. Sötét, Kegyetlen
Csak a virágok nyílnak kertemben.
Eső, villám...fuss, ha tudod merre:
A céljaidért menekülj!

4 megjegyzés:

  1. Kedves Salvus R.!

    Bár a versekhez nem különösebben értek, ez a darab elnyerte tetszésemet. Különös poéma, különös koncepciókkal. A címválasztás érdekes, de jó. Bízom benne, hamarosan olvashatók lesznek további műveid.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Sopianae!
    Úgy vélem, az első benyomás, az első vélemény mindenki számára nagyon fontos, így ezt a verset duplán sikeresnek könyvelem el. Természetesen lesznek újabb alkotások a líra és az epika műneméből, de más jellegű munkáimat is szeretném majd ismertetni. Az érettségi időszak után kívánok ezzel foglalkozni, reményeim szerint a nem túl távoli jövőben:)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Salvus R.,
    Amatőr költőként tengem a napjaimat,viszont más költő verseiben a kis hibákért is nagy hűhót tudok csapni,szóval így jöttem eléd is,vers elemzésre és,mert megtetszett az oldal.
    Érdekes egy vers,ami azt illeti elég kifejező és szépen vannak feltűntve a képek is,bár a végén levő megenkülj-t egyszer értettem meg csak,de attól függetlenül eléggé szép.Most nem fogom az első versre éppen azt mondani,hogy hűű,de szép,mert ezzel csak szárnyakat adnék neked.Szerintem-ahogy kinéztem mindebből-,jobbat is tudsz alkotni,többre is képes vagy,szóval én várom a következő versedet is.:)

    csóközön.Lina

    VálaszTörlés
  4. Kedves Lina!
    Én is, mint amatőr költő rakom fel néha egsy egy művemet. Szívből örülök hogy egy költőtársamnak is tetszenek ez az iromány, eléggé kritikus vagyok magammal szemben:) Mindenki fejlődik, én is igyekszek jobb és jobb verseket felrakni, kifejezőket, de természetesen mint te is mondtad, messze vannak még ezek a tökéletestől. Köszi mindenesetre az megelőlegezett bizalmat:))

    VálaszTörlés